About Me

My photo
"...saya cuma kehilangan cincin dan bukan kehilangan jari."

Wednesday, May 4, 2011

Tarikh Luput Chenta!

Perasaan untuk buat entri baru membuak buak lepas entah berapa lama asyik bangun, makan dan tido! Bosan! Boring! Penat! sebab terlampau banyak tidur!

Yep! Manusia memang tak pandai bersyukur! Dulu tyme belum cuti sem nak rehat banyak banyak! Tapi bila dah cuti tak tau nak buat apa!

Saya terbaca entri dari blog kawan! Mungkin dia baru putus chenta! Tapi saya tak pasti sebab apa! Dan saya tau dia sedang cuba menyibukkan diri sendiri untuk cuba lupakan perkara tu! Normal lah tu! Kalau saya di tempat dia pun saya tau tau macam mana! Bila chenta berakhir apa yang kita rasa serba tak kena! Segala tempat, atau lagu selalu mengingatkan kita pada bekas pasangan kita tu!

Kadang kadang ketika kita jatuh chenta, kita mungkin buta pada hal hal kecil yang sebenarnya menandakan ketidaksesuaian kita dengannya! Oh hati kuatkanlah semangat! Jangan mudah putus harapan! Berpaut pada janji lama hati juga kan terluka jiwa jugak yang merana! (weks.. ko memang jiwang karat ana)


**ayam tol! Tulis entri pakai saya segala! Ingat baek sangat la kan?! huhu=)

(nota noti: kuatkan semangat my fren! pengalaman dan kegagalan kadang kala mendewasakan)

1 comment: