About Me

My photo
"...saya cuma kehilangan cincin dan bukan kehilangan jari."

Tuesday, February 15, 2011

Maulidur Rasul.... Cuti.... Esaimen....

salam Maulidur Rasul esok n selamat bercuti gak especially ntok diri sendiri!! kalo orang laen cuti esok je kiteorang pulak cuti 2 ari!! memang la sangat best even esaimen still berlambak g!! 


aku pun bukan rajin sangat nak buat awal2!! macam subjek Alternative Processes (PIC311) petang tadi!! sepatutnye minggu ni kena tunjuk progress dari thumbnail yg da di proceed minggu lepas tapi faham2 jela budak2 AD ni kepala camne!!

(yg ni thumbnail ntok movie poster)

buat keje macam nak kumpul keje 2 dari awal sem sampai abes!! aku sendiri pun baru buat pagi tadi sebelum g kelas!! (sanggup bangun awal semata2 nak buat keje kesan dari rilek2 minggu lepas t'masuk la hujung minggu!! 

Kadang2 aku t'pikir gak aku sepatutnye b'syukur sebab kos AD ni xdela teruk sangat sampai nak pecah kepala ntok hafal formula, bace buku tebal2, n t'pakse m'gadap test macam budak2 kos laen!! bile b'bual ngan CONAN dia selalu gak sedarkan aku yg aku ni b'tuah sangat!! xmacam dak civil!! itu pun aku masih cakap aku bz n banyak keje sampai xde mase ntok dia!! ok la sori ntok 2 ye awop!! (tp sbnrnye dia pn 2x5 gk) huhu!!=)

Lagipun jumaat ni kiteorang ade trip ke FINAS under subjek Video n Film Studies (PIC309). boleh dikatakan tiap2 sem sekurang2 nye kiteorang akan pergi 1 trip!! tapi biasenya ke KL je!! 

Tempat wajib kadang ke Balai Seni Lukis Negara, Arkib, sem lepas pulak pergi Muzium Kesenian Islam n Planetarium Negara!! ape pun aku tetap rase b'syukur gak sebab best kuar ni!! bole enjoy!! even Fakulti AD la yg banyak m'habiskan duet UiTM!! 2 la sebab nape UiTM d atiku!! huhu!!


SUBJECT DADP5A


myCourseLECTURERCREDIT HOUR
Basic Entrepreneurship (ETR300)    
MISS SURYA AHMAD ROYALI
3
Commercial & Illustration Of Photography (PIC307)  PN NIK AZIDAH NIK AZIZ4
Photojournalism & Art Photography Ii (PIC308) EN MOHD HANIF MD AZMAN4
Video And Film Studies (PIC309)EN AZIZI2
Alternative Processes (PIC311)  PN DONA LOWII BT MADON2


yg aku highlight kale merah 2 adalah subjek faberet aku!! advertising!! best!!=)
 n subjek yg aku x berape nak suke mestilah ETR300!! pening pale 2!! abes gugur rmbut!! hujung sem t botak terus!! huhu!!

No comments: