About Me

My photo
"...saya cuma kehilangan cincin dan bukan kehilangan jari."

Thursday, March 10, 2011

KeNaNgaN!!

3 ari lepas aku hilang kad matrik bile tali dye putus!! owh.. rase sedey sangat2 sebab aku sayang giler kad matrik  aku!! cari punye cari sampai bersih bilik aku sapu n susun sume barang2 takot tercicir kat dalam bilik tapi x jumpe gk!!


dalam ati rase nak marah gak sebab tau benda ni jadi atas salah sendiri!! sanggup aku g mgadap pak gad uitm ni 2x semata2 tanya kad matrik aku tapi x jumpa gk!!
alih2 semalam mase nak buat report kat pos pengawal akhirnye aku jumpe balik kad matrik aku!! hOhO!! rse epi giler cam nak buat kenduri kesyukuran je!! (tet.... itu tipu) huhu!!


sebenarnye mungkin la benda ni kecik  n nampak remeh je tapi bagi aku ia lebih dari sekadar kad!! bak kata CONAN buat je yg baru!! huhu!! memang la kn tapi bile pk 2 mende buat aku sedey!! 


1st duet!! RM30 terbang bile buat yang baru!! (mahal woo! RM30 kalo g MCD Mcvalue lunch 2 uish...kenyang!!:)
2nd yg paling penting ialah kenangan!! kad matrik 2 dari pat1 g gune so arap2 sampai pat6 de!! lagipon bile ingat g tyme pat1 dulu kiteorg de induction!! setiap dak pat1 kolej Tun Fatimah tyme 2 kna pkai pelekat hijau kat kad matrik n pakai button besar de tulisan SAYA BUDAK PAT 1!! huhu!! rase annoying sangat sebab senior2 pompuan mesti pandang slek kat kiteorg!! kalo yg laki ok je!! mungkin sebab kiteorg pompuan or memang laki ni jenis yg xkesah sangat bab2 camni?! sebab 2 ade orang cakap tyme pat1 la boleh rase diri 2 hOt ckt sebab freshie g kn!! da naek pat2 xde makne nya orang nak pandang ko lg dah!! xoxo!!

  dari kiri: kad library (yg selalu jadi mangsa ntok aku swap pintu bilik kolej bile t'tinggal kunci), kad makan, kad matrik yg comey(haha)

 ni la kad matrik yang aku duk kecoh2 sangat 2!! aku letak kad library n kad makan gak!! tyme dulu2 kan duk kolej so selalu gak g print kat library!! n tyme pat1 dulu dapat subsidi makan melalui kad makan!! so aku simpan sampai skang ntok kenangan!! (memang ntah pape tapi aku suke:)

(nota noti: lagi 1 aku xnak buat kad baru sebab aku rase aku comey lote sungguh dalam pic 2!! hahaha!! (yg ni sangat xley blah!!