About Me

My photo
"...saya cuma kehilangan cincin dan bukan kehilangan jari."

Sunday, April 10, 2011

SYMPTOMS!

entri untuk event Art n Design yang dah berkurun! tapi nak buat jugak!=)
library!




lecturer foto yang terbaek! 
dari kiri Pn Sha, Pn Dona (alternative proses), Pn Ayuni, Pn Nik (advertising), Pn Fariza, En Shaharin(koordinator), En Hanif (photojournalism), En Raziq, En Meor, En Fakhrul, En Azizi (video)
Go Green!!
sempoi kan lecturer kiteorang=)
final wave!

perarakan!
pic kredit to my cosmate!

sebenarnye kiteorang cume participate malam last saje! tak patut kn?!
kiri: cik kiut miut Iylia n my roomate Ogy
Shery n Miza Tajima!:) 
ain... ko pon ade! haha!
classmate Nasran n Ari with Pn Nik!
sempoi!
 exclassmate Cebek! dulu masa pat1 penah nk ajar aku maen gitar n ajak aku p jamming! sori memang aku tak berbakat!
Amelia Contesa yang selalu bahan blog aku kat kelas!
jangan marah! huhu!





persembahan dari Fine art student!
promotion terbaek!

No comments: