About Me

My photo
"...saya cuma kehilangan cincin dan bukan kehilangan jari."

Monday, January 23, 2012

Taugeh!!

1 kisah!

Dia: Kenapa kau xsuka taugeh?
Aku: Aku xsuka benda pahit! Taugeh 2 pahit!


Dia: Tentu kau xsuka kenangan kan? sebab kenangan byk yg pahit!
Aku: xsemua kenangan 2 pahit! Lagipun kenangan mama boleh di samakan dengan taugeh!
Dia: Ya ke? Jd  bagitau aku taugeh 2 datang dari mana?
Aku: pokok taugeh lah!
Dia: pokok taugeh ditanam ats ape?
Aku: tanahlah!
Dia: kenangan 2 datang dari man?
Aku: Otak manusia!
Dia: Manusia berasal dari mana?
Aku: Tanahlah! Erk...
Dia: 2 2 datang dari tanah! Itu persamaan kan?!
Aku: Mana boleh dikira macam 2! Prosesnya panjang!
Dia: Panjang? Sepanjang kenangan pahit kau dgn mamat 2?
       Atau patutkah aku kata kenangan taugeh kau dgn mamat 2?

(no offance kadang2 kita xblh lupe kenangan lama! sebab benda 2 pernah jadi sebahagian dari kita!)

No comments: